Buseemm 38+5 deyim son gunlerim ve once ayagima şişlik vurmuştu 3 gündür fln ama su an dizlerime kadr ciktigini hissediyorum o sisligin. Ne yapmam gerek tuzlu da beslenmiyorum ama sistim ve cok can yakici bi durum
Gamzecebecii Buseemm aynıyız bende 38+5 im 38 den beri şişiyorum dizlerim falan da çok ağrıyor sürekli eşim masaj yapıyor öyle biraz iyi oluyorum
mlkkk Buseemm ödem sadece tuzlu tüketmekten olmuyor vücut bebeğin ihtiyaçları için daha fazla su üretiyor bu suyun bi kısmı da ayak ve bacaklarda toplanıyor uzun süre ayakta kalmamaya çalışın ayaklarınızı yukarıya kaldırarak uzanın bol su içip tuvalet ve terleyerek anca atabilirsiniz
Buseemm Gamzecebecii ayni bnde de öyle geçmiyor.bugun dizlerime kadr sistigimi hissettim. Sadece ayaklarimda vardi simdi dizime de vuruyor baldirlarim falan şiş 🥴 kilolu insanlarin allah yardimcisi llsun cok tuhafbi his ya
Gamzecebecii Buseemm ay amin insallah ya vallaha dediğin gibi çok zor benim sona doğru oldu böyle hep doğum da yarın değil öbür gün 39.haftada sezeryanım var 🥹🥹🥹🥹
Buseemm mlkkk aksin daha da herkes yürümeyi öneriyor hareketli olmamı öneriyorlar ama çatı kemigim o kdr cok agriyo ki yürüyemiyorum çok zorlanıyorum hareket ederken
mlkkk Buseemm yürüyüş yapmak tabii ki ödemi atmaya yardımcı olur benim kastettiğim gün içinde uzun süre ayakta kalmak özellikle ayak ve bacaklarda su birikime sebep oluyor😊
Buseemm mlkkk istesem de kalamiyorum zaten 😅 bulaşığı bile yarida kestigim oluyor bazen köpüklüyorum aedindan ayaklarimda aci hissediyorm az dinleniyom daha sonra tekrar devam 😅