Ogretmen Şu an 7+4 olmalıydı. Geçen hafta bebeği, kalp atışını, yolk kesesini görmedik. Bu hafta umutla gittim ama yine göremedik. Kese 17 mm olmuş içi boş. Doktor bir hafta daha şans verelim haftaya gel dedi ama boş olması %50 nin üzerinde dedi. 😢
deletedmom43191 Ogretmen farklı doktora git bakalım bide belki doktora cihazından kaynaklıdır üzülme hemen
eses26_ Ogretmen merhaba ben şubat ayında boş gebelikden kürtaj oldum kesenizin büyümesin nasıl ben 9+6 ya kadar bekledim ama kesem sadece 2 mm büyüdü keseniz saglıklı büyüyorsa umut vardır
Ogretmen deletedmom43191 burda sadece devlet hastanesi var başka hastane yok. Onda da 2 cihazdan iki doktor baktı ikisi de boştu
Xbeyza Ogretmen rahminiz gerideyse bazen bu haftalarda bebek karından görünmeyebiliyor üzülmeyin belki öyledir değilse de üzmeyin kendinizi
Ogretmen Xbeyza alttan baktı. Zaten burdan biri kese içi kapkaranlık görünüyosa boş gebelik olabilir demişti. Benimki de öyle şu an içi bomboş zifiri karanlık
Xbeyza Ogretmen anladım belki geç döllenmedir siz doktorunuzu dinleyin haftaya hayırlı haberler alırsınız inşallah
Ogretmen eses26_ çok geçmiş olsun. geçen haftaya kadar normal büyüdü 4mm 6mm 12mm 14mm en son 17mm oldu. Çarşamba tekrar gideceğim 26mm olması gerekiyor. Bakcaz Allah büyük