
Kızlar bugün 33. Gün çatlama oldu 😌 dün pik gündü ama eşimin işi sebebiyle değerlendiremedik ondan önceki günü değerlendirmiştik 😑 Bugün catlama bugunüde değerlendiricez inşallah Ramazan sebebiyle biraz geçe kalıyor ama dünü kaçırdığım için bi sorun olur mu acaba ya