Zeyneppp16 Adetin 3. Günü yani bugün verdiğim testler insülin direncim 2.9 tsh 2.09 pco var bende ama internetten baktığımda lh/fsh oranı 3 ve üstü çıkarsa pcos var deniyor yazıyor benim hormonlarım normal mi oluyor ozaman merak ettim bilen var mı?
Zeyneppp16 Fatma2407 normalde takviye kullanıyorum ama kullanmadan öncede baktırdım bu şekildeydi. Doktora gidicem inşallah düşündüğüm gibidir