Princess_momm Kızlar merhaba 🥰 karnım aşırı rahatladı hareket ede biliyorum nefes ala biliyorum bide orda ara ara hafif yanma oluyor acaba bu doğum belirtisi falan diyil dimi?
Ddd4 Princess_momm bende 33+6 yım bikaç gündür aynı şekildeyim. Bebek aşağıya indi olarak yorumlamıştım doktora gittim doktor bebek baş aşağı dönmüş ondan öyle olabilir dedi
CihanEge Princess_momm pozisyondan kaynaklanabilir. Benimki yan duruyor, nasıl rahatsızım anlatamam 😢
Princess_momm Ddd4 yaaaa 🥲🥲 ayy korktum biran doğuruyomuyum diye alışık diyilim böyle rahatlamaya 8 aydır canım çıktı 🤣.
Princess_momm CihanEge evet yaaa şimdiye kadar bir gün bile böyle rahat hiss etmemiştim çok şaşırdım🥲🥲🥲.
Opapatya00 Bazen bendede oluyo acaba kanala mı girdi diyorum da yok ama haftanız gelmiş haftaya falan giredebilir allah kolaylık versin