Geçtiğimiz günlerde post açmıştım 🫂 herkes motive edici konuşmuştu ama öyle olmadı. Bugün boş gebelik olduğu netleşti yarın kürtaja gireceğim 💔 4 sene sonra yine bu forumda olmak güzeldi 🤍 Allahm evladıma sağlık versin, hamile olanlar sağ Salim kucağına alsın, bebek isteyenlere en hayırlı zamanda, sağlıkla nasip etsin inşallah 🙏 uygulamayı tekrar sileceğim belki bir gün yeniden gelirim ❤️🩹 kendinize iyi bakın arkadaşlar ❤️🩹