ysmlvt Evrim-96 bende 13 haftalığım akşamları davul gibi oluyorum 7-8 aylık gibi görünüyordu göbegim dün doktoruma sordum bağırsaklar yavasladığı için gaz problemi olurmuş normalmiş 🙃
Evrim-96 ysmlvt evet cevaplar hep öyleydi vücudumuz alışmaya çalışıyor demek ki süreçlerden geçe geçe