Kızlar benim adetim 4-5 gündür gecikiyor doktora gittim kist var dedi beta da bakıldı bir şey çıkmadı 3 gün önce doktora gitmiştim. Kistten dolayı adetim gecikiyor demi hamile olma ihtimalim yoktur hala da adet olmadım göğüslerim çok ağrıyor belim kopuyor karnım çok ağrıyor kasıklarım yumurtalıklarım hep ağrıyor 🥺