Cnsnsns Kızlarrr ilk kontrolümm perşembe günü ama herhangi bir belirtm yok daha bebeğimide görmedim beklemek çok yorucu 🥲
Mmirel Cnsnsns Canım ben 36+2 haftalık oldum göbeğim var hareket ediyo ama bazen unutuyorum ve şey diyorum kızım olcak benim ya🥰bu arada 2. Gebeliğim 1 tane oğlum var onda da aynı şeyleri yaşamıştım
Cnsnsns Birbenbirbebek gerçekten mi ya herkes neler neler yaşıyor tüp bebekle olunca korkuyorum da aslında biraz 😅
cerengeredeli Birbenbirbebek aynen bende öyleydim yataktan hop diye kalkiyordum koltuktan firliyordum koşarak merdiven çıkıyordum 😂😂
Birbenbirbebek Cnsnsns hahah vallahi bak 😂 anaaa ben hamileydim diyordum 😂 korkma canım o daha stresli 🥲 sağlıkla kucağına al inşallah
Zdiyebiri Cnsnsns merhaba 😊 serap hanıma mı tedavi oldunuz? Doktorunuz kimdi acaba..neden tüp bebek tercih etmiştiniz özel olacak ama..bir de süreç ağrılı sancılı mı? Ne zaman başvurdunuz ve ne zaman sonuç almış oldunuz 😊
tahamommy Bende 12 haftalık oldum ama ne halsizlik ne başka bişey hiç bi belirtim yok ve malesef üzülüyorum kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum, doktora gitmeye gün sayıyorum valla
Cnsnsns Zdiyebiri merhabalar evet serap hanıma tedavi oldum bu 2. Denemem süreç tabiki zor maddi ve manevi olarak ama her şeye değer gerçekten daha henüz kese görmedim düzenli beta artışım oldu perşembe günü randevum var
Zdiyebiri Cnsnsns öyle mi ilk denemede tutmadı mı? İlk deneme kimdeydi acaba? Üzmek istemem ama neden tutmadı ki..
Cnsnsns Zdiyebiri yine serap hocadaydı ama neden tutmadığını bilmiyorum yani bunu net olarak bilmiyor hocada
Zdiyebiri Cnsnsns merhaba tekrardan cevapladgınız için çok teşekkür ederim, üzdüysem hatırlattıysam kusura bakmayın lütfen 🥹 birşey daha soracaktım tedaviniz toplamda ne kadar tuttu acaba?
Cnsnsns Zdiyebiri bu kişiden kişiye değişir bilemezsin ki herkesin bir tutmuyor hastane ilaçlar farklılık gösteriyor ki toplam hiç hesaplamadım
Zdiyebiri Cnsnsns peki özel olacak ama tercih sebebiniz neydi? Eşinizden kaynaklı mı sizden kaynaklı mı