Sahra25 ben ilk mısır patlaması gibi hissetmiştim çok anlamlandıramamıştım. ama zaten haftanız itibariyle çok normal daha zamanınız var gibi. ayrıca kasıkta hissetmeniz çok normal. o haftalarda ben de öyle hissediyordum. hatta detaylı ultrasona gittiğimde 24. haftada falan hâlâ oralarda hissediyordum. doktor çok normal göbek yağlanması olduğu zaman göbek çevresinde hissetmek daha sonra olur demişti, öyle de oldu. şu an baya hissediyorum hareketlerini. stres yapmayın en geç 21-22. haftada net hissedersiniz bence🥰