Kızlar muayenelerimi perinatoloji doktoru ile yapıyorum. Her gittiğimde bir sorun çıkıyor. Detaylida Nf artışı+ Arsa var sown olabilir dedi test yaptırdım. Şükür bişey yok ama arsa yüzünden sorunlar yaşıyoruz. Bı sonrakinde kilo iyi ama karın çevresi çok geride yine down olabilir dedi. Sonraki muayenemde suyun fazla erken doğum riski denildi. 2 gün yatış verildi çok sorun yaşadım. Bı sonrakinde göz kanallarında sıvı birikmesi var denildi. Her gittiğimde bir şeyler duymak beni çok yordu. Tabi ki söylemeleri güzel bir şey ona göre bı önlem alınır ama yoruldum cidden detaylı ultrason döneminden beri psikolojim bozuldu. Sizler bu tarz şeyler yaşıyor musunuz neden böyle oluyor anlayamıyorum o kadar da beslenmeme stres durumuma dikkat ediyorum.