Mrc58 o kasılmalar kaç haftadır bende de çok fazla oluyor bugün 33 hafta 5 günlük oldum bugün doktora da gittim çok şükür herşey yolunda nts ye de girdim sancim yok sağ böbreğimde büyüme olmuş kaşık ağrısı çok fazla bende oda bebiş ayağıyla sol tarafa cok baskı yaptığı için oluyormuş