Merhaba arkadaşlar 34+4 haftalık gebeyim. Geçen hafta perşembe doktora randevum vardı. Her şey normal süreçte ilerliyor demişti. Bu sabah uyandığımda çamaşırımın çok fazla ıslandığını gördüm. Şeffaf akıntıya eşlik eden sarı bir akıntı var. Enfeksiyon mu, idrar mı kaçırdım ya da bebekle ilgili bir akıntı mı ayırt edemedim. Sabah olan akıntı dışında herhangi bir tekrarlayan akıntı yok. Su gelmesi tam olarak nasıl oluyor ? Acaba son haftalar diye idrar kaçırdım da farkına mı varmadım