Hnfvndk Msbem adatıpta filiz hanım var. 20 sınde gıdıcem bende onun ıcın ıyı dıyolar. Yengemın doktoruydu oda memnun.
Msbem Ben doğum evine gidiyorum şimdilik 28 haftaya kadar sonra Konak ta Sedat Umur a gitmeyi düşünüyorum doğumuda orada inşallah
Bussraefe Özelde Konak hastanesinde İlknur hanıma gidiyorum , devlette de 2 seferdir Günay dumana gidiyorum. Gerçekten Günay duman çok iyi bir doktor tavsiye diyorum.
Msbem Bussraefe evet biliyorum 3. Oğlumda ona gittim bir süre ilgili bir doktor özgür çot da Şubat doktor