Helinsevim Hanımlar,doğum sonrası göbeğinden kurtulan oldu mu? Bu aralar kafaya takmış durumdayım 🥴. Kurtulan anneler varsa bizimle de paylaşır mısınız, hepimize fikir olur 😘🤗
Helinsevim staRmama bende çok kilo verdim, hamilelik öncesi kilomun altına düştüm ama küçük bir göbek duruyor orada fazlalık gibi☹️. Eskiden karnım dümdüzdü🤧
Helinsevim staRmama hayır canım 🙈.korse kullandım ama kaldı, sporla düzeldi diyen olursa başlayacağım
Helinsevim Girlmama genetiğin öyle o zaman sanırım 🙂 böyle yumuşak küçük bir göbek benimki, ortadan aşağıya doğru çizgi şeklinde çukur
Helinsevim staRmama 7 ay oldu 😅 2-3 ay korse kullandım bayağı küçüldü ama küçük bir şey kaldı dedim herhalde bu da gitmez artık bıraktım korseyi.Spor da sabır işi ya yapabilsem çok iyi ama her gün ertelemeden spor yapar mıyım bilmiyorum, çok fazla erteleme gibi bir huyum varda 😐
staRmama Helinsevim iyi kuzum iyilesmissindir artık düzenli olmasa da yapmaya çalış bence gider mutlaka
deletedmom43191 Helinsevim kilo almadığım içindir diye düşünüyorum ilk gebelik 5 ikinci gebelik 6 üçüncü gebelikte 1 kilo aldım 😊
Helinsevim deletedmom43191 az almışsın canım, 52 ile hamile kaldım 60 olmuştum şu an 49 ama küçük bir göbek var hiç Güzel durmuyor, dışarıdan belli olmuyor ama haliyle kocam görüyor 🙀
deletedmom43191 Yaseminkayaa 1.85 ile hamile kaldim 91 doğuma gittim oğlum 4.210 doğdu 2.86 ile gebe kaldim 92 doğuma gittim sıkıntılı bir gebelikti bebeğim baya zayıf doğdu 3.90 ile hamile kadim 91 doğuma gittim bebeğim 4.380 doğdu