Asfhjkkdk kanama olunca kan sulandırıcıya ara verenleri duymuştum. Tiroid için değerlerinizi ayda bir mutlaka kontrol ettirin ben bi ara 2 ay unutmuşum, kan Tahlili verirken tsh için vermemişim sonra bi baktık yükselmiş çok korkmuştum bir şey olmaz bu değerden ama doz yükselecek dediler ama işte o zamanlar aklıma takmıştım değer az yükselmiş olsa da