Meryeminannesi20 Kaderyslcy13 8 gün adet geçikmesiyle testim tam olarak böyleydi ve değerim 91.7 çıkmıştı gebelik var ama daha yeni
Rusapolat Ayyy ben gördüm var 🥹 2-3 gün içinde mutlaka ver. Şuan verirsen beta çok düşük gelir 20-30 civarı. Ama var yaniii. Biraz daha koyulaşsın sadece 🫶🏻
Kaderyslcy13 Rusapolat inşAllah kese ve bebeği görürz 3 hafta sonra gidcem doktora 2 gn womra beta vercem