Nurunisa
Merhaba 37 haftalık hamileyim bebeğim kalp hastası denildi ve normal doğum yapabileceğim söylendi. Ama duyduğum ve nette okuduğum kadarıyla hastaneden pek memnun olan yok. Acaba bu hastaneye gidipte memnun kalan varmı yada tanıdığı dogum yapıp memnun olan