Kızlar merhaba daha önce 2 kez düşük yaptım bu gece bi rüya gördüm rüyamda yine 2 kere düşük yapıyordum en son ablam bana bi bebek getiriyordu bu seninmis diye bende alıyordum ama sanki karnımda değil de hastanede oluşmus gibi sonra bebeği gece uyutuyordum, 1 gece de büyüyordu 5-6 yasına geliyordu sabah bi kalkıyordım yürüyor telefon istiyor sonra içime bi kurt düşüyordu araştırıyorum meğer ablam çocuk esirgeme kurumundan alıp gelmiş oluyordu çok ağlıyordum çok etkilendim. Çevremde de hep hamile haberi alıyorum 9 ay oldu artık çok üzülüyorum süreç zor geliyor :( benim içinde dua eder misiniz kimin duasının kabul olacağını bilemeyiz:(