Merve-99 normal doğumda 40. Gün, sezaryende 60. Gün taktırdım. İlkinde üç sene korundum diğerinde altı sene. Spiraldeki kolaylık hiçbişeyde yok bence. Taktırdıktan sonra adetim direkt başlamıştı zaten. Düzenli bi şekildede devam etti. Çıkarttırdıktan 2-3 ay sonrada hamile kaldım ikisindede. Taktırırken ağrı olmuyor sadece spirali yerleştirince adet sancısı gibi ufak bi sancı oluyor o kadar. Ben tavsiye ederim 👍🏻