Nymom zıbın değil de hep takım şeklinde atmıştım çantaya.
Dört takım aldım. İkisi tulum+zıbın+şapka+eldiven, ikisi alt üst+zıbın+eldiven+şapka,
5-6 çorap aldım, çıkıp yere dusuveriyor minicik ayaklarından 🥹🩷
Bebek bezi 15 tane almıştım, bir de hemşireye verilen takımda vardı, ama arabaya da bir paket koymuştum ne olur ne olmaz diye bagajda bekledi😊
Ağız mendili 5 tane, ince muslin 2-3 tane, penye 1, polar yumos battaniye 1 tane atmıştım. Geçmiş zaman net hatırlayamadim da 🥹 listem de uzaklarda 😊
Ben az almaktansa yanımda olmasını istedim ki ne olur ne olmaz, git gel olmasın, eve uzaktı hastane 15 dk kadar.
İslak mendil, pişik önleyici Krem, biberon, emzik vs de vardı tabi, kiyafet bazında konuşuyorum sadece ..
Kendime de bir takım alt üst, bir tane gecelik aldım. Bir de kimono almıştım sabahlık niyetine 😊 pofidik çorap aldım, hastaneye terlikle gittim, hastanede de o terlikleri giydim. Süslü lohusa geceliklerim de yanımdaydı ama iptal ettim çekimi, kendimi iyi hissetmiyordum.
Sonra eve gidip pompa vs aldı geldi eşim. Biz üç gün kaldik hastanede.