erikarpuz sonucun pozitif çıkmasını istemiyorlar genelde diye biliyorum. Bazen iğneden dolayı pozitife dönebiliyormuş o yüzden de pozitif çıkmış olabilir sonucunuz. Ben 16. Haftada iğne olmadan önce kan vermiştim negatifti iğneyi yaptılar kanamam var diye. 28de bi daha kan verdim yine negatif çıktı. Sonucu gösterdiğimde bi sorun yok demişlerdi. İsterseniz muayene zamanını beklemeden gösterin sonucu aklınıza takılmaz en azından