29+4 haftalık hamileyim, 2 ay önce kan tahlili verdiğimde değerim 8 lerde çıkmıştı ve damardan takviye yapılmıştı. Bu ay kan değerime yeniden bakıldı ve yine 8 lerde görünüyor. 12. haftamdan beridir kan ilacı kullanıyorum ama böyle bir sorun yaşıyorum. Aranızda aynı sorunla karşılaşan var mı? Doktorunuzun ilaç takviyesine ek olarak kullandığınız ve kan yapıyor dediğiniz yiyecekler varsa deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?