Merhaba arkadaşlar aranız da bilgisi olan varsa yazabilir mi. Öncelikle gebe değilim ikinci çocuk için karar aldık dün yumurtlama günümdü birliktelik oldu ama sabah akıntıda çok ince şekilde akıntıda kan gördüm bu konuda bilgisi olan var mı? Daha önce hiç ovulüsyon dönemlerimde kan görmemiştim. Döllenme de kanama olur mu acaba herşeyi unutmuşum gebeliğe dair