Merhaba canım, ben gebeliğimi öğrendiğim ilk anda kullanmaya başladım çünkü hamilelikten önce biraz kilo almaya başlamıştım. Biooil ve bebe yağını dönüşümlü kullanıyorum ve bol su tüketmeye özen gösteriyorum. 31. Haftaya giricem henüz çatlağım oluşmadı ve eski çatlaklarım kalçalarımda olanlar düzenli biooil kullanımı sonucu gözle görülemeyecek kadar azaldı. Duştan sonra tüm vücuduma biooil kullanıyorum, duş almadığım günler bebe yağı sürüyorum göbeğime sabah kalkınca ve akşam yatarken. Umarımm çatlamayız bazen genetikte olabiliyormuş. benim annemin göbeğinde 1 tane çatlak yok oda zamanında hep bebe yağı kullanmış hamileliklerinde.