Kızlar iki üç gündür akşam olunca ellerim ve ayaklarım şişlik oluyor hafiften öyle çok bı şişlik yok ama ayaklarımın üstüne basinca igneleniyor sanki bu ara gün içersinde biraz yoruluyorum ondan mıdır tuzu da azalttım ama sizlerde de oluyor mu böyle haftaya şeker yükleme için gideceğim doktoruma da soracağım ama bilemedim yani unutmuşum hamileliği diğer cocuklarimda da olmuş muydu hatirlamiyorum