tazecikannee Elome bende nimo marka ile öğrendim gebeydim bu şekilde silikti teste göre var canım ama sen yine kan ver netleşsin
Elome tazecikannee Nimo ilk defa aldım Prodoctor da hep negatif çıkarır kuruma çizgili bile vermezdi onda da çok silik var gibi
Mrsiskli Elome 1-2 gün geciktiğinde benimki de böyleydi. Koşarak kan vermeye gitmiştim 270 çıkmıştı beta.