Esefe11_06 Merhaba benim gibi uykuda ister istemez sırt üstü yatan varmı sola uyumaya çalışıyorum ama uyanırken hep kendimi sırt üstü buluyorum bebeğe zarar veriyormuş 29haftalik bu arada
EsraKarahan Esefe11_06 35.haftadayım doktorum sıırt üstu yatma sağlı sollu yat dedi ama dediğin gibi ister istemez sırt üstü yattıgım da oluyor bazen ama dıkkat etmeye çalışıyorum kan akışı yavaşlıyormus bebeğe gıden galibaa
Esefe11_06 EsraKarahan evet kan akışı ve oksijen de sorun oluyomus iki hafta önce gittiğimde bebeğimin kilosu bir hafta geriden geliyo dedi dikkat ediyorum bende bundan oldu diye düşündüm