Kızlar bugün kontrole gittim 37+3 teyim doktor suyun azalmış dedi sızıntı şeklindeymiş ben akıntı diye normal karşılamıştım yarın sezeryan doğum olacak bebek için çok mu erken olur hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi korkuyorum biraz o yüzden var mı aranızda bu haftalarda doğum yapan tecrübelerininizi paylaşır mısınız