2cocuklu gebelikte kullanmadım gebe kalmadan bir ay önce astım krizim tuttuğu için prednol(kortizon) kullandım ve ilaç bittikten bir iki hafta sonra hamile olduğumu öğrendim bilimsel bir bilgim yok ama belkide kortizon işe yaramıştır hamile kalmamda diye düşünüyorum 😁