Merhaba kızlar . Yarın tam 40 haftalık olcam bugün doktor yarın acilden giriş yap dedi . Gebelik şekeri sınırlarda çıkmıştı ve çocuğun kilosu 4 e yaklaştığı için yarın başlatabilirler dedi . Bende şok oldum tabi devlette normal de 41 e kadar bekleniyordu ama bu durumlardan dolayı böyle söyledi . Sezeryan da olabilir dedi orayı anlamadım açıkçası ama hiç bir belirti yokken direk suni alıp doğum yapanlar nasıl geçti yazabilir misiniz acaba ? Benim ikinci doğum olcak bu arada . İlkte normal doğumdu şu gelişiyle doğmuştu kızım .