Esrakrc Kızlar test yapmadım. Ama ovilasyon yaptım hamileysen çift çizgi çıkıyor falan dediler ama çıkmadı . Yani ovilasyonda çift çizgi olmayıp normal testle hamıle olduğunu öğrenen varmı?
lavin2121 Esrakrc benim ovalasyonla bakmıştım hiç çizgi çıkmamıştı günüm gelince test yaptığımda çizgi çıkmıştı ben ovalasyona hamileliğe itimat etmiyorum.
Bihterziyangil Esrakrc adete yakın lh ta dalgalanmalar olur bi koyu bi açık renk çıkarsa gebelik ihtimalini düşünmeyin ama günlerce ard arda pik yapıyorsa dalgalanma değil gebeliktir. Herkeste olmuyor ama olanlar bu şekilde anlıyor