Duygukarabulut21 Arkadaşlar doktora gidiyorum kese var bebek yok cuma günü kan verdim beta değerim yüksek 9. Haftama girecem
Duygukarabulut21 Bi doktora gittim hemen kürtaj ol dedi cuma günü farklı bir doktora gittim bekleyelim dedi napcam bilmiyorum 🥺
Esrarel02 Duygukarabulut21 korkma canm bekle şuan sana her hangi bir zararı yoktur soncta bnm oglumn kesesi 9 haftalıkken oluştu kalp atışını ise 11 .haftada duyduk korkma bekle soncta 12 haftalık olana kadr zamanın var