Herkese merhaba, 2 gündür geceleri yatarken adet olacakmışım gibi bel ve kasık ağrılarım oluyor. Ayağa kalkıp yürüdüğümde geçiyor. Bir hafta önce doktor ultrasonda küçük bir kanama alanı görmüştü. Sizce bir problem mi var yoksa normal bir durum mu bu ağrılar.