Buse_Mete maviskokiz doktor şekilde falan bir gariplik olsaydı söylerdi ben çektirdiğimde bana şey de dedim yumurtalıklar çok iyi rahim çok iyi tıkanıklık vardı o da 3 kez ilaç verdiğimizde açıldı herhangi bir anormallik olduğunda anlatıyorlar söylüyorlar