Benim de dün yumurtlama günümdü takip etmedim fizyolojik olarak belirtilerimden anlıyorum bugün up uzun bir akıntı ile uyandım ve çok az bi kan vardı hani tavuk yumurtaların içinde olur ya kızlar neden olabilir acaba yumurtlama zamanı olabilir yazıyor bazı kaynaklarda döllenme de olabilir mi diye umut etmek istiyorum 1 günde yerleşme olmayacağına göre daha önce hiç olmadı