Mavipatik HndnAkdmn Uygulamaya göre bugün doğması gerekiyor bebemin ama bendede aynı gelen giden yok 🥲 4. Trimester yazıyor uygulamada sinirlerim hopidikledi ahwhxjsj
Erd_mel HndnAkdmn bnm de son 11 gün :) her gün yürümeye çalışıyorum günde bir iki tane hurma yiyorum 15-20 dakika pilates topunda oturuyorum başka da bir şey yapmıyorum ev iş dışında
zgeDenizKaramanAtmaca HndnAkdmn benim de son 8 🥲🥲🥲 kavuşmak için sabırlanıyorum ama hamilelik bitecek diye de hüzünlenmiyor değilimm. Çok güzel bir his çünkü 🤲🥲 aklımda hala ne iş yapacaktım ne eksik kaldı sorusu var 🥺🙂🙂
HndnAkdmn Mavipatik ahahahahahs o kadar iyi anlıyorum kii . Bir de benim eşim de daraltıyor doğur artık diye 😂
HndnAkdmn Mavipatik Bizde de aynı şekil Allah kolaylık versin sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻
HndnAkdmn zgeDenizKaramanAtmaca Benim de duygularım aynı yönde içimdeki kıpırtıları hissetmek çok farklı ama kucağıma alıp kokusunu çekmek için de ayrı sabırsızım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰 Ben bebeğin hazırlıkları dışında hiç bir şeyi kafama takmıyorum 🤭
zgeDenizKaramanAtmaca HndnAkdmn sormayın ben biraz takıntılıyım bir kızım daha var 6 yaşında o nasıl olacak bu nasıl olacak derken akşam oluyor 😂 bir de üzerine hasta oldum 🥲🥲 sağlıkla kavuşalımm inşallah canım benim 🥰
HndnAkdmn zgeDenizKaramanAtmaca Allah bağışlasın çok geçmiş olsuun. Sizin yine tecrübeniz varmış benim ilk olduğu için bütün duygulara acemiyim 😊
HndnAkdmn 2bebisannesi hiç belirti olmaması çok kötü gerçekten ☹️ Rabbim sağlıkşa kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻