yuzirneym obiranne3 bana aç gel demişti normal açlık tokluk baktı, şeker yüklemesine gerek görmemişti
History5 obiranne3 ilk gebeliğimde +25 dim devlette çoğu şey yapılıyor ne yapılması gerekiyorsa sadece ikili detaylı usg bazı devletlerde mevcut
Eceunverkanra obiranne3 Merhaba evet bakiyorlar 24-28.haftalar arasinda kontrole gittiginizde seker yuklemesi zamaniniz gelmis bakalim dediler bana da. İcecegi eczaneden alin sabah ac karnina gelin dediler