nur_bebek34 Şu fotoğrafa bakınca dudak bağı var gibi görünüyor.Benim oğlumun da böyleydi ön dişleri ayrık bu sebeple.
Geçenlerde ev kazası geçirdik ve o dudak bağı yırtıldı.Çocuk doktoru bugüne kdr hiç bişey söylemedi ve kaç tane çocuk doktoru gördü oğlumu..2 yaşında diş hekimine gitmiştik o da hiç bir bilgi vermemişti bu kaza sebepli başka diş hekimine gittik 6 7 yaşa kadar düzelme olmaz ise bizim müdahale etmemiz gerekebilir dedi.Çünkü dişlerde erken ve çabuk çürüme , sağlıksız dişler , estetik açıdan da rahatsız edici olabilir dedi.
Diş hekimine götürüp bir gösterebilirsiniz , çocuk doktorları çok yorum yapmıyor sanırım 🤷