anne890 Ay bu kız bu gece aşırı hareketli asla uyuyamıyorum 😂 36+2 haftalık olduk zaten bı enerji geldiki anlatamam tüm gün yemek iş derken çok yoruldum şimdide kızçem uyutmuyor sanırım yarın akşama kadar uyurum artık 😂
crazyymom anne890 39+1 deyiz şuan mide bulantısına uyandım lavaboya kalktım şuan tekrar uzandım ama biraz bulantim var gibi ay dogumummu başladı anlamadım ki 😁
anne890 crazyymom bende de hafif oluyor ishal oluyor hafif belime ağrı giriyor herşeyi ay işte doguruyorum a yoruyorum 😂 o kadar çok istiyorum ki soğutmayı yoruldum artık ama doğum başlayınca bakalım napcan bı korku geliyor arada banaa
anne890 crazyymom evet yaa herşeyim hazır bende hazırım diyorum ama hafif bı sancı da korkuyorum nasıl yapcam diye halbuki bir ogluşum daha var her türlü Soğucak bu çocuk 😂
crazyymom anne890 aynen ilk oğlumda doğumum çok kolay geçmişti ama şuan stres oldum nedense ay dur kız dur bi heyecan yaptım şimdi sadece mide bulantısından dogumda olmaz ama insan günü yaklaştıkça evham yapıyor