hayathayal 3.5 sene ilk doğumumu yapmış biri olarak emzirme konusunda kesinlikle haklısınız. Ah o göğüs yarasından çektiğimi sezaryenden sonraki ağrılarımdan daha çok cekmişimdir o ne ki 🙈 emzirme konusu bence en en en önemli konuuuu. Ben de okuyanlara buradan duyurmuş olayım 🥰