zeynepgunes13 Merhaba arkadaşlar. Çam sakura hastanesinde vajinal doğumu destekleyen memnun kaldığınız doktor var mı? Asla bulamıyorum moralim bozulmaya basladı 1.5 ayım kaldı. Bu ara randevu alacagım. Lütfen önerilerinizi bekliyorum :(
Tugbaserdar zeynepgunes13 ben en son mehmet çok a gittim en son ve gerçektn çok memnun kaldm. Her seferinde aynı doktor denk gelmediği için neredeyse bütün doktorları gördm diyebilirim. Allah yardımcınz olsun kalaylıkla sağlıkla gelsin inşallah 🙏
yuzirneym zeynepgunes13 çam sakurayı bilmiyorum ama zaten devlette zorunlu sezaryen dışında normal doğum hep.
Tugbaserdar zeynepgunes13 büyük ihtimalle öyle çünkü bana direk dormal doğum düşüyorsun demi diye sordu. Benm de ilki sezeryan olduğu için mecbur ikinci de sezeryan olacak yani.