Azmiebru çok iyi araştırarak aldım ve doktorumla görüştüm hiçbir zararı yok 12. Haftada almıştım ama deş çok derinden geliyordu ve 2 nabız sesi alıyorsun biri senin nabzın diğeri be eğin hızlı olan bebeğin oluyor ama suan 18. Haftanın içindeyim en net bu hafta duymaya başladım desem yeridir yani uzaktan duyuyorsanız da telaş etmeyin henüz zamanı var o erken duydum diyenlerde büyük ihtimal kendi ritimlerini duyuyorlardır çünkü cihazın üstünde bile yazıyor kaçıncı haftadan sonra duyulacağı, ben güvenle kullanıyorum tavsiye ederim…🩷🤰🏻