38 deyiz bebek hareket ederken kalp çarpıntım oluyor.
Geçen hafta nst de bebeğin normali 120-125 hareket esnasında 160 a dayanıyordu. Bu normalmiş.
Benim 60 gibi bebek hareketinde 85 -87 falan oluyordu sanıtım ama artıyor ve ben karnımda kasılma kalbimdeki çarpıntıyo da hissediyorum o esnada.
Acaba böyle çarpıntı falan normal mi artık bir sorun teşkil eder mi?