1sen1ben1debebek 14.haftadan sonra bende yaşadım magnezyum kullandım iyi geliyor , şuan 28haftalık böyle bir sıkıntım yok ama çok ayakta durunca arada yine oluyor , hamilelikten kaynaklı ,bebeğin pozisyonu vs bunlar etkiliyormuş , siyatik sinir var kalçada bir bak googledan orasıysa zamanla geçiyor merak etme