Ceren35 Ozgesah355 bende ayni senin gibiyim es konusunda da ayniyiz ama istemsiz yapiyorum uzuluyorum ama nolcak bilmiyorum,o kadar anac bir yapim vardi simdi benden olur mu,iyi bir anne olabilecek miyim diye kurmaya basladim
NaimeYilmaz Daha sabırlı olmak eşleri kendimizden fazla uzaklastırmamak lazım bazen bu mesafe bizim hormonlarımız onları farklı birine donusturebılıor illa sakınlesıosundur sakınlestıgın an gönlünü al bence 🙏
GizemK Ozgesah355 Bendeeee bende ayniyim sırf bunu paylasmak icin girdim ve sizi gördüm esimden cok ilgi görüyorum ama yinede mutsuzum ölmek istiyormuş gibiyim ruh halim hep depresif 😭😭😭
Ozgesah355 GizemK Ayy evet bende öyle valla hiç bişey mutlu etmiyor beni herkese sinirliyim esimin de her söylediği batıyor bana 😐 siz kaç haftaliksiniz
Ozgesah355 GizemK Ayy ayniyiz benim de 7+4 demek ki bu dönemlerde böyle olmasi gerekiyor bayanlar hep 3 4. Ayda düzelir yazmış inşallah bakalim😇