efeduru yaa ben de küçükküğümden beri kesilmez dediler nasıl etkilendiysem bir türlü cesaret edemedim kestirmeye. Doğuma kadar uzun saçla kaldım doğumdan sonra kıs :) nasıl mutlu oldum ama kestirince. Tabi bayağı uzamıştı herkes uzun halini çok beğeniyordu kestirince uzun daha güzeldi dediler😁