Pnarozbulut Hanımlar 2-3 gündür çok şişkinim sürekli karnım şiş ve sert neden böyle oluyor anlamıyorum :/
Lil Pnarozbulut sertleşme dediğin bir yerde bebek toplanması gibiyse ağrın sızın varsa bir doktora görün mutlaka.
Daisyy Pnarozbulut benim de bazen çok sert bazen yumuşak oluyor karnım. Sanırım bebek sırtını bizim karın duvarına doğru dönünce sert oluyor karın. Tabi bu benim fikrim 😊
Elizveannesi Pnarozbulut Bugün 21 haftalık oldum. Büyük oğlumu okula götürüp getirirken bebek göbeğimden fırlayacak gibi hissediyorum. Çok aşırı gergin oluyor karnım. Ben de neden olabileceğini merak ediyordum.. Bakalım tecrübeli anneler neler söyler bu konuda 🤔
[silindi] Pnarozbulut benim sabahları olmuyo kalkınca ama kahvaltıdan sonra karnım şişiyor ve geriliyo