Esraa12_ Kızlar 6 haftalık hamileyim gecen hafta gittm ilk kontrrole kese falan oluşmuştu haftaya muhtemelen duyabiliriz kalp atışlarını dedi yarn gideecm inşallah sizce duyar mıyım 6. Haftada duyan oldu mu
Esraa12_ Ay hadi İnşallah ya duyulur vesveseliyim bu sfer sonraki kontrole kadar kafama takacam inşallah duyulur
Mehlikahnm 6+1 de duymuştum ama bu herkeste değişebilir geç döllenme ise özellikle sağlıkla duyun inşallah 🤲🤗
Oyku3005 Esraa12_ 6 haftalıkken duymuştum kızımdada öyle doktor dikkatli bakınca kalp atışını dinledik🥲
Ltfye63 Esraa12_ Haftaya kadar bilerek bekledim stres olmamak için gittiğimde çok net şekilde duydum kendisini de gördüm çok şükür acele etme 5. Hafta kese 7 de kalp atışı 🥲