cnsu77 yok nst de sancı falan çıkmıyor ama son 2 gündür kasık ve bel ağrısı var çok şiddetli yarın çatı muayneside olucam normalde nişanım geldiği için erken olacaktı muayne ama benim bebeğimin kılo alımı 2 hafta boyunca durduğu için doktor 38 vi haftayı beklıyelım dedi bi sıkıntı olmazsa yarın tam net belli olucak inşallah